2011. márc. 20.

2011. March 05. - HAK Díjátadó Klubvacsora

Este mikor elindultunk sokat gondoltam a nem rég elvesztett Szederkémre. Próbáltam másra gondolni, de nem ment, nagyon szerettem és szeretem a mai napig.... elég hamar odaértünk a Trófea étterembe, ahova a vacsora volt szervezve, találtunk végre ülőhelyet is. Vacsoráztunk, ittunk, majd körübelül este 22 óra körül megkezdődött a díjátadó. Nagyon büszke voltam Samanthára, mert a kisasszony a második Legeredményesebb fiatal Barzoj szuka 2010-ben, a Legeredményesebb Felnőtt Barzoj szuka, és a kisasszony mindezek után még a 2010-es év LEGEREDMÉNYESEBB BARZOJ-a is lett! Kaptam két felajánlást is, a Brezovai családtól kaptam egy Orosz Agár szobrot, ezzel megköszönve a 2010-es munkámat Samanthával, illetve dr. Koppány Ágnes névre szólóan ajánlotta fel nekem a "VENI VIDI VICI" (jelentése: jöttem, láttam, győztem) kupát, amit ez úton is nagyon-nagyon szépen köszönök! És akkor már szeretném megköszönni édesanyámnak és barátainknak a sok segítséget, amivel hozzájárultak Samantha év végi sikereihez!