2010. nov. 24.

2010. 11. 14. HAK Évadzáró Coursing - Ferkó tanya, Kecskemét

Ezen a napon utaztunk Kecskemétre, a Ferkó Tanyára, mert a Hungária Agár Klub itt rendezte az "Évzáró" Coursing versenyét. Samanthának kellett még két páros futam a licencehez, és a cél eléréséhez kaptuk kölcsön Sunburst Queen Califia At Dober-kopp nevű Amerikából érkezett Barzojt a Dober-kopp kenneltől, amiért ez úton is nagyon hálásak vagyunk dr. Koppány Ágnesnek! Queen és Szami szépen futottak, de ezt a páros futamot nem fogadta el a két bíró... Második páros futamon Samantha Essoval indult, szintén mindent beleadva mind a ketten űzték a nyuszt, ezt a futamot már elfogadták a bírók... Nagyon jó hagulatú volt ez a Coursing, volt tombola is. Anyu elküldött, hogy vegyek neki tombolát, ez a kihúzás előtt történt kb. 15-20 perccel. Vásároltam 5 tombolát, anyu nagy örömére ebből 4 nyertes tombola volt, akkor el is döntöttem, hogy ezentúl is mindig az utólsó pillanatban megyek tombolát vásárolni. :)

A Barzoj eredmények így alakultak:
1, Sunburst Duke Califia At Dober-kopp, tul.: dr. Koppány Ágnes
2, Cárok Öröksége Ariadne, tul.: Fekete Andrea
3, Szellőtánc Zakifi Esso, tul.: Csernák Enikő

Gratulálunk nekik!
(Sunburst Queen Califia At Dober-kopp & Samantha)
(Sunburst Queen Califia At Dober-kopp & Samantha)

 (Sunburst Queen Califia At Dober-kopp & Samantha)

 (Sunburst Queen Califia At Dober-kopp & Samantha)

(Sunburst Queen Califia At Dober-kopp & Samantha)
 
Videók:
- 1. páros futam: Queen & Samantha

- 2. páros futam: Boris/Esso & Samantha